Диетоложка посочи начин да направите овесена каша по-здравословна за фигурата

0

Американският диетолог Лора Бурак препоръчва овесена каша за питателна закуска и по-здравословна за фигура. Think y sa citirani от Eat This, Not That!Бурак обясни, че овесените ядки са богати на въглехидрати и практически не съдържат мазнини и протеини, поради което се усвояват много бързо. Това може да доведе до колебания в нивата на кръвната захар и в резултат на това чувство на глад скоро след като човек закуси с овесена каша. Усещането за ситост е още по-преходно, когато към ястието се добави сироп или захар, каза диетологът. Специалистката отбеляза, че не призовава за отказване от овесена каша и предложи тя да стане по-хранителна чрез протеини. „Можете да добавите значителни количества протеин към овесените ядки или да ги ядете като гарнитура. Това могат да бъдат например яйца, ядки, семена, фъстъчено масло, кисело мляко, протеин на прах, извара или друг протеин, който харесвате “, каза Бурак и добави, че овесените ядки, комбинирани с протеини, ще се превърнат в пълноценно хранене, което ще позволяват стабилизиране на нивата на кръвната захар и удължаване на усещането за ситост. 

сн. Lenta.ru

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук