Диетолозите назовават шест начина да подобрите здравето си със закуска

0

 

 

Американските диетолози започват на полюса за лека закуска с магазини за здраве и имунитет. Techniyat read e публикувано от Eat This, Not That! Експериментирайте с малко плодови закуски и зеленчуци, чиста вода, витамин С, яйца, яжте протеини и фибри. За тези който ядат овесена каша сутрини, диетологът Алисия Галвин ще добави малко горски . Лорън Харис-Пинкус също говори за важността на приема на фибри на закуска. Според нея сутрин трябва да ядете около осем грама чисти фибри – количеството, което обикновено се намира в чаша малини или къпини. Лекарят припомня, че здравите черва са един от най-важните елементи на силния имунитет. Диетоложката Лорън Маклауд смята, че освен традиционните сутрешни напитки (чай и кафе), си струва да изпиете и чаша вода. „Вашето тяло е две трети от вода и правилният баланс на течностите в тялото ви е много важен за имунитета. Освен това поддържа умствената острота, здравето на ставите и здравината на клетъчната стена “, казва тя.

Сн. Lenta.ru

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук