Ето вида и количеството упражнения, от които се нуждаете

0

Докато всички сме изгубени по време на пандемията, Световната здравна организация иска да тренирате.Организацията публикува нови насоки за физическа активност, препоръчващи на възрастните да получават поне 150 минути – това са 2,5 часа – от умерена до енергична физическа активност седмично, информира CNN. Новите препоръки за физическа активност на СЗО идват в момент, когато пандемията на коронавирус продължава да поражда по целия свят затваряне. А наднорменото тегло или затлъстяването е свързано с повишен риск от тежки заболявания и хоспитализация от Covid-19.blank
По-рано СЗО препоръчва на възрастните на възраст между 18 и 64 години да правят или поне 150 минути умерено упражнение или минимум 75 минути енергични упражнения всяка седмица и тези предишни препоръки са направени за здрави възрастни. Сега новите препоръки включват хора, живеещи с хронични заболявания или увреждания. „Да бъдеш физически активен е от решаващо значение за здравето и благосъстоянието – може да помогне да се добавят години към живота и живот към години“, каза генералният директор на СЗО д-р Тедрос Адханом Гебреесус в съобщение. „Всеки ход е от значение, особено сега, когато се справяме с ограниченията на пандемията COVID-19. Всички ние трябва да се движим всеки ден – безопасно и креативно.“ , според него. За възрастни до 64 години, получаващи поне 150 до 300 минути умерена аеробна активност или минимум 75 до 150 минути енергични аеробни упражнения, седмично могат да намалят риска от ранна смърт, сърдечни заболявания, хипертония, рак и диабет тип 2 , се казва в доклада на СЗО. blankНасоките препоръчват също така възрастни на възраст 65 и повече години да правят поне 150 до 300 минути упражнения с умерена интензивност или 75 или 150 минути енергични аеробни упражнения през цялата седмица. Децата до 17 се нуждаят от поне 60 минути умерени до енергични упражнения всеки ден, според новите препоръки. Дейностите трябва да бъдат предимно аеробни, като джогинг или колоездене. Необходими са и дейности, които укрепват мускулите и костите.За да бъдат децата по-активни, те трябва да възприемат възможностите си за активност като забавление, каза д-р Стефани Уолш, медицински директор на Child Wellness в Детското здравеопазване в Атланта. Ако вашето дете смята, че ходенето е скучно, направете го по-приятно като игра. Юношите могат да слушат музика, видео чат или да използват фитнес приложения.
„Обикновено децата / юношите винаги съобщават, че обичат да се занимават с физическа активност, за да: 1) бъдат с приятелите си 2) да се забавляват 3) да научат нещо ново“, казва Крейг А. Уилямс, професор по детска физиология и здраве и директор в Изследователски център за детско здраве и упражнения в Университета в Ексетър, Англия.Останете активни заедно, бъдете насърчителни и коригирайте това, което не работи, каза Уилямс. Танцувайте, ако мразите бягането и ролери, ако предпочитате да не ходите. Освен това насърчавайте децата си да забелязват как се чувстват: ако са се изпотили и са дишали трудно, са се справили добре.
Сн. CNN

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук