Как да спим по-добре?

0

Някои аспекти на живота изглеждат невероятно неуловими. Намирането на удовлетворяваща работа, която е добре платена или вкусен сладолед.Може би един от най-неуловимите аспекти на живота е как да спим по-добре. В основата на нашата функционалност е сънят. Всички познаваме онова мудно, мъгляво усещане да се влачим през деня, когато едва сме спали предната вечер. Но защо сънят е толкова неуловим и как можем да спим по-добре и да се чувстваме по-добре? Въпреки че няма тайна универсална рецепта за сън, няколко прости съвета могат да повишат качеството на съня и от своя страна да повлияят положително на настроението, здравето и енергията ни. Всички сме различни и изискваме различни количества сън, за да се чувстваме освежени и заредени с енергия. Така че това, което действа най-добре за вас, може да не е ефективно за вашия партньор или най-добрия ви приятел. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да спите по-добре.Спането на удобен матрак с уютна завивка с хубави възглавници със сигурност е основен компонент в уравнението за добър сън. Обстановката в спалнята също е важен елемент за добрия сън. Уверете се, че спалнята ви има покрития за прозорци, които позволяват на стаята да остане тъмно – това може да бъде особено важно.Обърнете внимание на стайната температура си струва да се обърне внимание. Стая, която е твърде гореща или твърде студена, може да повлияе на цикъла на сън / събуждане.Температурата също е нещо, с което трябва да внимавате, когато избирате матрака си – някои модели мемори пяна могат да улавят топлината, така че потърсете такива, които имат охлаждащ горен слой. Докато някои хора могат да пият кафе до лягане и да спят като бебе, други може да се борят с безсъние. Храненето по всяко време на деня играе важна роля за качеството на съня. Проучване от Япония показа, че жените, които консумират повече сладкиши и въглехидрати, съобщават за по-ниско качество на съня. Тези, които съобщават за лош сън, също консумират повече енергийни напитки и сладки напитки. Добре балансираната диета, която се фокусира върху протеини и зеленчуците, може да помогне на тялото ви да получи по-добър сън.С напредването на деня намалете консумацията на кофеин и алкохол, тъй като и двете могат да повлияят отрицателно на качеството на съня. Кофеинът действа като стимулант и може да бъде фактор за нарушения на съня.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук