Кои са най-ужасяващите храни?

0

Фугу – Те са смъртоносни. Всъщност се казва, че те са много по-смъртоносни от цианида. И въпреки рисковете, които крият, те също са скъп деликатес.Особено популярно в Япония, фугу (името на приготвената риба) често се сервира сурово и на тънки филийки или се добавя към супа.И така, защо да рискувате да го изядете, когато залогът е толкова голям? Е, в Япония (и други страни) готвачите получават задълбочено обучение в продължение на няколко години, преди да им бъде позволено да приготвят рибата и да я сервират на клиентите.Ключът е да се уверите, че докато фугу достигне до чинията ви, рибата е отстранила отровните си части, включително мозъка, кожата, очите, яйчниците, черния дроб и червата, тъй като те съдържат опасната отрова тетродотоксин.
Casu marzu -„Знаете ли какво би направило тази храна наистина поп? Личинки ”. Ако имахме и стотинка за всеки път, когато някой ни каже, че ще имаме, ъ-ъм, никакви пенси.

Това не е най-привлекателната мисъл, но това сардинско сирене има почти митичен привърженик и много хора отчаяно искат да опитат лакомството, доставено със сладко, натъпкано с живи личинки.

Casu marzu се прави чрез добавяне на мухи от ларви към пекорино. С течение на времето малките гадини омекотяват сиренето, така че докато се сервира, центърът може да има почти течна консистенция.Въпреки че се казва, че има прилики със зряла горгонзола, няма да се изненадате да прочетете, че има доста силен, отличителен вкус, поне отчасти благодарение на екскрементите на ларвите.Ако искате да го опитате, има няколко неща, които трябва да имате предвид. Ще ви трябват бързи рефлекси, за да хванете личинките, защото те могат да скочат до 15 см във въздуха, докато ядете порция.
Боб и соя- Като се има предвид, че бобът и варивата са толкова полезни за вас, странно е, че има няколко, които, ако не бъдат подготвени правилно, могат да ви разболеят. Наистина много зле. Скромният боб и соята попадат в тази категория. И така, нека започнем с боб.Положителната страна е, че са пълни с протеини, фибри, витамини и минерали. Отрицателната страна е, че когато са сурови, те съдържат вид лектин, наречен фитохемаглутинин. Трудно е да се напише, също толкова трудно се смила. Има опасност при неправилна подготовка да повръщате със силни стомашни болки.Подобно на боб, соевите зърна са пълни с протеини и се казва, че идват с антиоксиданти. За съжаление, те също идват с естествен токсин (инхибитор на трипсин), който може да ви попречи да усвоявате храната правилно. За да готвите правилно сушени соеви зърна, отново първо ги накиснете във вода за поне 12 часа, след това ги отцедете и изплакнете. Покрийте ги с прясна вода, след това ги варете енергично в продължение на 1 час, преди да ги оставите да къкрят 2-3 часа, за да станат нежни.
Сн. Pixabay

 

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук