Лекарите предупреждават за промяна в цвета на кожата при прием на парацетамол

0

Лекарите от Националната здравна служба на Обединеното кралство  предупредиха  , че приемът на парацетамол може да доведе до редица странични ефекти, включително обезцветяване на кожата, съобщава Medic Forum.

Въпреки това, че лекарството е широко използвано за намаляване на болката и понижаване на температурата, някои хора, които приемат, могат да получат високо въздействие. По-специално, при редовна употреба на лекарството, кожата на пръста и устните на човека може да промени нюанса на синкавата. Специалистът предупреди, че в никакъв случай не трябва да се допуска предозиране с това лекарство, дори и при много влошено здраве.

Други странични ефекти на парацетамола също са известни като диария, повишено изпотяване, загуба на апетит и гадене или повръщане. Те могат да бъдат придружени от коремна болка, спазми или подуване в горната част на корема. Ако се появят тези симптоми, трябва незабавно да потърсите медицинска помощ.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук