Микс от ядки за здраво сърце

0

30 грама ядки дневно са достатъчни за нашето здраве.Бадеми, орехи, лешници, фъстъци, кашу, шам фъстък, бразилски орех, макадамия дават важни микроелементи за здравословен живот. Ядките са ценен източник на важни хранителни вещества, витамини, минерали и микроелементи. Те съдържат белтъчини, много ненаситени мазнини и малко въглехидрати. От около 20 до около 25% от състава на ядките са белтъци. Именно това е една от причините те да са любима храна за вегетарианците. Те са доставчик на ненаситени мазнини, тъй като почти половината от теглото им са мазнини. Ядките ограничават вредния холестерол и са най-добър приятел на сърдечно-съдовата система.Въглехидратите са малка част от състава им. Преобладават фибрите и заради това ги препоръчват в ниско въглехидратни диети. Ядките са източник на витамин А и С, витамини от В комплекс. Някои съдържат витамин Е и ценната за дамите фолиева киселина.В тях ще откриете още йод, калций, магнезий, цинк, селен, фосфор, желязо, калий, мед. За да се възползвате максимално от полезните им вещества, консумирайте микс от ядки.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук