Начин за нормализиране на съня

0

Терапевтът, имунолог Ирина Ярцева посочи начин за нормализиране на моделите на съня. Тя посъветва да приемате добавки с мелатонин, но според лекаря трябва да бъдат изпълнени редица условия.

Мелатонинът, хормон, който насърчава добрия сън, се произвежда в тялото на спящ човек през нощта. При редовно нарушаване на режима на сън има негов недостиг, което силно се отразява на здравето, отбеляза лекарят. Тя предупреди също, че нощната активност води до отделяне на хормони на стреса, които от своя страна изострят проблемите със съня, които стават трудни за решаване.

„Ако човек не спи през нощта, се произвежда кортизол, хормон на стреса, който е необходим за поддържане на тялото по това време на деня, така че то да не спи. Това води до нарушаване на ритъма на съня, когато човек не може да заспи нормално, сънят му става неадекватен, периодичен и дори осем часа сън не са достатъчни за пълно възстановяване, на сутринта човек става счупен “ каза Ярцева.

Сн. Lenta.ru

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук