Неправилната стойка причина за главоболието

0

Дългото седене на стол или стоене в наклонено положение за продължителни- периоди от време, носенето на токчета и обездвижването водят до излишно притискане на прешлените на гръбначния стълб, включително междупрешленните дискове, лигаменти и мускули. Това води до редица проблеми, които усещаме в ежедневието си. Затова експертите съветват да се раздвижваме често. На всеки 20-30 минути седнало положение се полагат пет минути движение.Лошата стойка може да допринесе за главоболие и напрежение в главата. То се дължи на повишеното мускулно напрежение в задната част на шията. Промяна на стойката може да намали мускулното напрежение и от там главоболието.Работата пред компютъра често „разваля“ правилната стойка. Добре е да отделяме време за релаксация. Отпускането на главата напред и надолу създава напрежение в областта на горната част на гърба, раменете и шията. Седенето или стоенете накриво с пренасяна на тежестта на единия или другия крак води до напрежение в тазобедрената става. Добрата стойка подобрява дишането.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук